Проблема

Дуже мало громадян знає, як правильно подати заяву/скаргу/запит для отримання певної інформації, усунення тих чи інших проблем (наприклад, пов’язаних з ЖКХ), в які установи потрібно подавати заяви/скарги/запити і в які терміни повинні надати відповідь і т.д.

Ідея

Суть проекту полягає в тому, щоб будь-який зареєстрований користувач мав змогу заповнити онлайн форму, вказавши свої контакти та суть проблеми, і отримати готовий текст заяви/скарги/запиту, складений за всіма нормами права та адресу, куди потрібно відправляти ці документи. На сайті будуть доступні шаблони для типових проблем (в першу чергу ЖКХ).

Наприклад, громадянин хоче поскаржитись на яму на дорозі біля свого будинку. Він йде на сайт, вказує свої персональні дані (один раз), вибирає зі списку відповідний шаблон, прикріплює фото ями та отримує готову до друку заяву і інформацію, куди цю заяву потрібно вислати.

З необхідних відкритих даних потрібно мати контактні дані всіх держслужб та контролюючих органів та порядок надання скарг/запитів/заяв.